torsdag 15. januar 2009

Kollektiv


Nå har jeg bodd litt over en uke i dette fantastiske kollektivet! Selv om det enda er et særdeles kaos på rommet mitt. Jeg er ikke akkurat en verdensmester i å pakke ut og rydde på rommet. I helga var vi på hyttetur til Sjusjøen og jeg stod på snowboard for første gang på 5 år! Det var en herlig følelse, og jeg har nå kjøpt meg nytt brett selv. Så nå er planen å få stått så ofte som mulig, og komme tilbake til gamle takter og forøvrig bli enda bedre enn det.

Hytteturen var en suksess uten like. Latterkrampe konstant. I tillegg dro vi ut på Låven, hvor det var live musikk. Der møtte vi en fra skianlegge som gav meg en god pris på utleie av snowboard, i tillegg møtte vi tidligere juniorlandslaget til sykling, britiske soldater og diverse andre folk. Vi endte opp på to forskjellige nach, og det var en utrolig artig kveld!

Hjemme i kollektivet er det liv hver dag. Det er veldig koselig å komme hjem eller stå opp og alltid møte noen. I går laget vi skatepark i stua, helt til han ene vi bor med satte foten ned og mente at skate det kunne vi gjøre ute.. Ellers hadde vi vafler og øl til Brothers and Sisters, så med andre ord en ny fantastisk kveld. Jeg trives utrolig godt i dette kollektivet, og gleder meg til storfesten på lørdag. Skulle ønske dere kunne vært her!

Ingen kommentarer: