torsdag 1. januar 2009

Farvel 2008, Velkommen 2009!

Er det noe som alltid er typisk, er det slike klisjeer med "Oi, så fort tiden har gått", "Et nytt år allerede, jeg har jo så vidt vent meg til å skrive 2008". Uansett dette året har vært fantastisk. Det er utrolig mye posititvt som har skjedd, til tross for hendelser som har forandret hverdagen drastisk.
Jeg smiler når jeg tenker tilbake på året, og kan konstantere at den 3 ukers Italiaturen var en stor suksess, og jeg håper jeg får mulighet til å dra flere turer på vingården til familien Skog Astrup. Flyttinga sør for dovrefjellet gikk smertefritt, og jeg fant meg fort til rette. Konsekvensene av flyttingen var kanskje uventet, men til det beste for alle parter?

For det nye året har jeg mange planer og gleder meg til å fortsette på studiene. Jeg tror at jeg har valgt riktig, og trives veldig på Ås!

Godt Nyttår!

1 kommentar:

Anonym sa...

Et riktig godt nytt år, Eirin:)