søndag 4. januar 2009

Ensom

Da er jeg kommet meg tilbake til Ås etter en lang og fin juleferie. Vi startet å kjøre ca kvart på 4 fra Stjørdal og var fremme rundt kl 23. Det gikk overraskende greit å kjøre, selv om det til tider var glatt og mye køkjøring. Tilbake til leiligheten kom ensomheten, det er ingen hjemme her og ingen av vennene mine er kommet hit enda. I tillegg ble jeg møtt av alt mitt bestikk var blitt brukt og lagt overalt på kjøkkenet, og det som var vasket og lagt på riktig plass, var likevel ikke rent! Så nå har jeg tatt alt på rommet mitt, og gleder meg til å flytte på tirsdag! Ikke akkurat den beste starten, men regner med at det ordner seg i morgen. Vil uansett si at jeg har hatt en fantastisk fin jul med dere, og gleder meg til å se dere igjen!


2 kommentarer:

Ingrid sa...

For et jævli bilde du har funnet!!!!!! Hehe, savner deg å vennen, men alt ordner seg skal du se. (Det er mitt motto i 2009)

Cathrine sa...

hahah, enig me ingrid;) hihi.. men ja, åh, du må itj føl dæ ensom nei. æ e jo her æ vettu;)ikke akkurat der du e da, men ikke sååå langt unna da;)