onsdag 7. januar 2009

Flytting

Da har jeg fått flyttet meg over til naboleiligheten. Dette er fjerde gangen på under et år at jeg flytter, så jeg er en smule lei. Det er kaos på rommet, men samtidig kontrollert kaos. Flyttet det meste fra hyllen på det gamle rommet til den samme hyllen på det nye rommet. Problemet ble bare at det tok litt tid, siden jeg flyttet alt sammen selv!
Forresten kjøpte jeg flybilletter hjem til påske, kommer fredag 3. april sent om kvelden og reiser tilbake mandag 13. april!
En annen ting som opptar meg for tiden er mine stor kvaler omkring skikjøp/snowboardkjøp. Var i teorien bestemt på at jeg skulle kjøpe meg nye alpinski, siden de fleste jeg kjenner kjører ski. Likevel er jeg veldig glad i å kjøre snowboard, selv om det er blitt en del år siden sist. Jeg har faktisk ikke kjørt siden jeg knakk håndleddet vinteren for 5 år siden. Dermed er planen at i helga skal vi til Tryvann og teste ut, jeg skal leie meg snowboard eller telemark/alpin, så får vi se hva jeg ender opp med. Til tider kan så banale ting som dette oppta litt for mye tid, når det er så mange andre ting her i verden som er viktig. Ikke at jeg skal bli en politisk blogg, men det skjer mye forkastelig hendelser her i verden om dagene. Dermed blir mitt lille problem om hva jeg skal kjøpe uvesentlig, i den store sammenhengen.

Ingen kommentarer: