søndag 21. desember 2008

Julefreden senker seg

Da er jeg endelig kommet hjem til min kjære familie i Trøndelag. Det var utrolig godt etter over 7 timer på et tog, gud hvor kjedelig det kan blir, til tross for at jeg for det meste så på filmer på mac'en. I dag har vi pyntet pepperkaker, og det meste av julebaksten er i orden. Koste oss med kveite til middag, som er fantastisk godt!

I morgen skal jeg en snartur til Trondheim for å prøve å få hevet kjøpet på min gamle laptop i stede for å få en ny og prøve å bli ferdig med julegaveinnkjøpene. Ellers blir det kino og middag på amore om kvelden med dere søtinger ;)

Må forresten fortelle hva mamma og Eigil snakket om mens vi pyntet pepperkakene..
Eigil: Koffør e vi lært opp til å banne?
Mamma: Nei, det e dokker no ikkje.
Eigil: Jo, vi e jo norlænninga..
Mamma: Det der e en forbanna myte!
Trenger jeg si noe mer?

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Hehe, ironiens makt eller?
Gleder meg til å se deg igjen snuppa!!!

Cathrine sa...

hehe, sjå der ja;) hihi.. glede mæ te å møt dæ imårrå æ å.. bli kos tru æ:)

Anonym sa...

Haha, du trenger ikke si mer. God jul:)