tirsdag 16. desember 2008

Det nærmer seg!

Nå er det bare 2 eksamen igjen og så er det juleferie. Har en i dag kl 14 som jeg sitter og leser til nå, og den siste på fredag. I dag tror jeg det går greit, er om kartografi og er litt repitisjon fra i fjor, så i teorien burde jeg fått en A. På fredag derimot er det om forvaltningsrett, jus, og det har jeg virkelig ikke taket på. Så det er bare å arbeide hardt de siste dagene før jul nå.

Ellers skjer det lite her på Ås, er faktisk kommet til det punktet at jeg begynner å bli veldig lei. Det skjer lite annet her nå enn lesing og trening, og tv-titting. Så det skal bli godt å komme hjem og være med familie og venner.
Selv om jeg tror jeg kommer til å savne Ås litt, og kommer til å glede meg til å komme tilbake av flere grunner :)

Hva sier dere forresten om å møtes på napoli, amore, egon etter den 20? Hadde vært veldig koselig å treffes hele gjengen!

4 kommentarer:

Cathrine sa...

æeme:)kain vi ta amore? fikk litt lyst på amorekebab;) kebab laget av kjærlighet;)

Eirin sa...

Æ e med :)

Ingrid L sa...

Er med jeg også:) Men det er jo Tacokveld hos Caroline på lørdag da:) Så håper masse folk kommer dit også:)

Gøril sa...

æ å e me, på alt! kjæm te caroline på lørdagen, å e me på amore en anna dag=)