onsdag 4. februar 2009

Himmel og Helvete!

Jeg gjentar som før, når bloggen er død og begravet, er det mye som skjer i hverdagen. Og det kan jeg trygt skrive under på har skjedd. Vi hadde storfest her i kollektivet, hvor det kom rundt 40-50 stk, er vanskelig å vite hvor mange som egentlig var her samtidig. Uansett et vellykket fest, som endte i badstua og med påfølgende snøbading. Det frister til gjentak, så neste fest er 21. februar hvor temaet er karnevalsfest. Dere er alle invitert.

Jeg lever for tiden som en virkelig rastløs og sporty jente. Går jeg/vi ikke på ski den ene dagen, er det ishockey den andre dagen, og er det ikke det er den kanskje bare en liten tur i skogen. Jeg tror jeg aldri sitter stille om kveldene, og jeg er strålende fornøyd med det. Har jeg lyst å finne på noe, er det bare å spenne på seg skiene, og gå ut døra. Det er fantastisk! Det er virkelig noe annet enn det å bo midt i en by, hvor ting må planlegges hvis man vil gjøre noe. Her er alt i nærheten, selv om jeg må si det kunne vært litt mer snø. Forøvrig skal jeg ikke klage, det er ikke sørpeføre, og dermed er jeg fornøyd.

Studentlivet er hardt til tider, studielånet forsvant på et blunk, så nå er det intens jakt etter en passende deltidsjobb. Fremdeles ikke funnet noe som passer meg, så vi får se hva fremtiden bringer. Jeg krysser fingrene, det er dyrt å være en aktiv student. Selv om studiet i seg selv er bra. Jeg er fornøyd med fagene og klassen, og latterern sitter sjelden langt unna.

I kveld er det første av fem eller seks revyer som spiller. Hver av de store og profilerte foreningene har sin, og i dag er den som det er størst spenning til. Tror det blir en morsom kveld, med god vin og underholdning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gøy å høre livstegn, ha en koselig kveld:)

Hans Cats sa...

Ja, bra og se at bloggen din lever. Husk hva jeg sa da du starta den ;)

Anonym sa...

I inclination not concur on it. I over precise post. Specially the appellation attracted me to read the whole story.